Η ΣΑΒΒΙΔΗΣ Α.Ε. αποτελεί μία πανελλαδική online και offline εταιρία πώλησης Ωρολογιών, Κοσμημάτων και Αξεσουάρ πολυτελείας, η οποία φημίζεται για την ποιότητα των υπηρεσιών της και για τα υψηλά standards στην εξυπηρέτηση των πελατών της.
Η εταιρία μας απασχολεί ένα σημαντικό αριθμό προσωπικού, το οποίο ειναι ταλαντούχο και άρτια εκπαιδευμένο. Για το λόγο αυτό οι απαιτήσεις μας για κάθε νέο μέλος που προστίθεται είναι υψηλές.
Η εταιρία μας απαιτεί δημιουργικούς, δυναμικούς, αφοσιωμένους και γεμάτους όρεξη και πάθος ανθρώπους που έχουν ομαδικό πνεύμα, που αντέχουν στους γρήγορους και απαιτητικούς ρυθμούς της εργασίας και παίρνουν πρωτοβουλίες μέχρι να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Προσφέρουμε ένα άριστο περιβάλλον εργασίας, καθώς αντιμετωπίζουμε το εργατικό δυναμικό μας, σαν να ήταν μέλη της οικογένειάς μας. Επίσης, το κομμάτι στο οποίο δραστηριοποιείται η εταιρία μας έχει μεγάλο ενδιαφέρον για τους νέους ανθρώπους που παρακολουθούν τις τάσεις της μόδας, καθώς ασχολούμαστε με ό,τι νέο υπάρχει στο χώρο του κοσμήματος, του ρολογιού και του αξεσουάρ.
ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :
- ΠΩΛΗΤΡΙΑ / ΠΩΛΗΤΗ (Αθήνα)
Απαραίτητα Προσόντα :
• Εμπειρία στην πώληση τουλάχιστον 2 χρόνια
• Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ γενικότερα
• Άπταιστη χρήση της Αγγλικής γλώσσας
• Δυνατότητα προσαρμογής σε ένα δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον εργασίας
• Ευχέρεια στην επικοινωνία και στις διαπροσωπικές σχέσεις, θετικός χαρακτήρας με θέληση για προσφορά και γνώση
• Ομαδικό πνεύμα εργασίας
• Ικανότητα οργάνωσης
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)
Θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα, αν υπάρχουν, οι παρακάτω γνώσεις :
• Γνώση 2ης γλώσσας
• Εμπειρία στην πώληση ρολογιών και κοσμημάτων
ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ:
1. Αναλυτικό Βιογραφικό,
2. Λίγα λόγια για τους λόγους που θέλετε να εργαστείτε στην εταιρεία μας,
3. Οποιεσδήποτε συστατικές επιστολές διαθέτετε.
Παρακαλώ στείλτε το βιογραφικό σας στο email: hr@savvidis.com
- EShop Administrative Assistant (Αθήνα)
Τα κύρια καθήκοντα του ρόλου περιλαμβάνουν:
• Διεκπεραίωση και διαχείριση ηλεκτρονικών παραγγελιών (συσκευασία, τιμολόγηση κλπ.)
• Επικοινωνία με τις εταιρίες courier για τη διεκπεραίωση των αποστολών
• Διαχείριση αλλαγών/επιστροφών
• Έλεγχος και παραλαβή προιόντων
• Συντονισμός και επικοινωνία με τα καταστήματα και την αποθήκη, σχετικά με τη διαδικασία και την ολοκλήρωση των ηλεκτρονικών παραγγελιών
Απαραίτητα Προσόντα :
• Εργασιακή εμπειρία σε e-shop
• Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ γενικότερα και MS Excel
• Επιθυμητή η γνώση του Soft1
• Καλή γνώση αγγλικής και ελληνικής γλώσσας (σε γραπτό και προφορικό λόγο)
• Δυνατότητα προσαρμογής σε ένα δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον εργασίας
• Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης
• Προσοχή στη λεπτομέρεια
• Ανάληψη πρωτοβουλιών και ομαδική συνεργασία για την επίτευξη αποτελεσμάτων
• Ευχέρεια στην επικοινωνία και στις διαπροσωπικές σχέσεις, θετικός χαρακτήρας με θέληση για προσφορά και γνώση
• Ομαδικό πνεύμα εργασίας
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)
Θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα, αν υπάρχουν, οι παρακάτω γνώσεις :
• Γνώση 2ης γλώσσας
ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ:
1. Αναλυτικό Βιογραφικό,
2. Λίγα λόγια για τους λόγους που θέλετε να εργαστείτε στην εταιρεία μας,
3. Οποιεσδήποτε συστατικές επιστολές διαθέτετε.
Παρακαλώ στείλτε το βιογραφικό σας στο email: hr@savvidis.com